tirsdag 16. desember 2008

Sorry!!


OK, nå må jeg skjerpe meg her. Ikke at det har skjedd så mye, men dette er en blogg, og jeg har jo ikke vært død heller.

Siden sist:

x Har spilt mye ukulele (bildet)

x Desember har kommet, og julestemningen kommer mer og mer for hver dag som går!

x Vi fikk Ingun og Hannah Viktoria på besøk for en stund siden. Hannah var verdens nydeligste lille jente, og det var virkelig hyggelig å hilse på Ingun igjen!

x Har endelig bestemt meg for å kjøpe en buff (jeg er mildt sagt litt vinglete og ubesluttsom...) Den er nydelig, rød og med sauer på. Jeg har riktignok ikke kjøpt den ennå, men jeg har funnet ut at jeg kanskje har råd, og det er jo en start.

x Har fått en del 6ere på skolen (i engelsk, naturfag, norsk, matte, samfunnsfag, geografi, historie o.s.v.)
på karakterkortet (til jul) derimot, får jeg nok bare 6er i engelsk, naturfag og norsk. Ligger på en 5er i resten...

x Har skrevet ønskeliste!! Øverst ligger iPod nano, men tett på følger et lite, rødt lekepiano (hva er det med meg og rødt for tiden?) Ellers går det mye i musikk, klær og penger. Du vet... De viktige tingene i livet.

x Jeg har fått tidenes bokopplevelse med Haikerens Guide til Galaksen (har jeg nevnt det før?)
Nå leser jeg om taoismen i forhold til Ole Brumm.

x Mitt nye ord (som jeg bruker hele tiden): Odd.
Med det mener jeg altså det engelske ordet som betyr merkelig, ikke det norske herrenavnet.

Sånn, nå tror jeg denne bloggen har blitt litt mer bloggaktig, jeg skal virkelig prøve å komme med oppdateringer så ofte som mulig i nærmeste fremtid.

Til neste gang, som forhåpentligvis ikke vil bli om så altfor lenge,

Anna('.')

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar